Persoonlijk, betrokken, specialistisch

Verkeersschool Frits van Zelst bestaat al ruim 70 jaar en is in die tijd uitgegroeid tot een dynamisch bedrijf met een hele goede naamsbekendheid in de nabije omgeving en ver daarbuiten.

Trouwe families kloppen al meerdere generaties lang bij ons aan vanwege onze gedegen kennis en persoonlijke betrokkenheid.

Sinds december 2009 geeft Mark van Zelst sturing aan dit mooie bedrijf. Dit doet hij met veel passie en enthousiasme.

Instructeur Mark Frits van Zelst
Vrachtwagen - Frits van Zelst

Onze missie en trots

Een persoonlijke benadering zorgt in onze beleving voor een optimaal leerresultaat. Aansluiten bij wat onze klanten nodig hebben is hierbij onze missie.

Dagelijks houden we ons achter de schermen bezig met vernieuwing en verdieping als het gaat om alles wat te maken heeft met rijinstructie geven. We zijn trots dat we met ons team een belangrijke bijdrage mogen leven aan de mobiliteit van onze klanten waar ze hun leven lang plezier en gemak van zullen hebben.

Rijles motorrijbewijs slalommen

Klanten vertellen ons

Onze klanten vertellen ons dat ze de deskundigheid en het geduld van onze instructeurs erg waarderen. Ook noemen ze de duidelijke uitleg en vriendelijke benadering als onze pluspunten. Deze mooie woorden zorgen ervoor dat wij met nog meer gedrevenheid en enthousiasme klaar staan om je aan het gewenste rijbewijs te helpen!

Top instructrice heet Heddeke

Op mijn leeftijd (gepensioneerd) is het halen van een vrachtwagen rijbewijs geen noodzaak meer. In mijn jeugd was het niet gebruikelijk dat vrouwen ook reden. Toch heeft het rijden met een grote wagen mij altijd leuk geleken en afgelopen dinsdag was het zo ver. Onder deskundige leiding van Heddeke een hele mooie rit door de omgeving gereden. Wat een kalmte heeft zij, werkelijk nergens bang voor. We gingen zelfs een stuk over de snelweg. Daar is wel ruimte genoeg maar het ging ook wat harder uiteraard. Ik ga vast nog wel een keertje opnieuw een rit maken met haar en Oscar (zo heet de wagen). Gewoon omdat het leuk is om te doen. Bedankt Heddeke !

Elly
10/10

Gemiddeld
0

Heel erg fijn

Ik ben goed geholpen en dit vind ikfijn

Mick
9/10